پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215229
برانکو: به استقلال براي جذب بازيکن پرسپوليسي تبريک مي گويم
تاریخ انتشار : 1395/03/26 08:13:13
نمایش : 1444
برانکو ايوانکوويچ در پايان جلسه با مسوولان پرسپوليس صحبت هاي جالبي را با خبرنگاران در ميان گذاشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرمربي پرسپوليس که روز شلوغي را با توجه به تمرينات اين تيم و جلسه با مسوولان پشت سر گذاشته بود در پايان و در حال خروج از باشگاه روبروي خبرنگاران حضور يافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

برانکو در ابتدا درباره دليل حضورش در باشگاه گفت: من براي هماهنگي هاي لازم براي حضور بازيکنان در تست پزشکي و تدارک آکادمي مربوط به اين قضيه با باشگاه جلسه داشتم.

 

او که از جريان ثبت قرارداد کنعاني زادگان با استقلال خبر نداشت بعد از اينکه قانع شد مدافع سابق اين تيم با آبي پوشان قرارداد بسته گفت: من فکر نمي کنم اينطور باشد اما اگر طبق ادعاي شما باشد من به کنعاني زادگان و باشگاه استقلال تبريک مي گويم و مسلما ما بازيکنان خوبي در اين پست داريم.

 

برانکو در ادامه درباره وضعيت خالقي فر و کمنداني گفت: خالقي فر از ما خواسته تيم را ترک کند و قطعا از جمع ما جدا خواهد شد و صحبت هاي خوبي با کمنداني داشته ايم و اميدوارم او در کنار ما باقي بماند.

 

سرمربي پرسپوليس که طي روزهاي اخير بارها اعلام کرده براي اردوي آماده سازي تيمش تمام بازيکنانش را بايد در اختيار داشته باشد درباره حضور ملي پوشان در اين تيم گفت: با عليرضا بيرانوند، وحيد اميري و کمال کاميابي نيا صحبت کرده ايم. اما بقيه بازيکنان جواب نداده اند. من نمي دانم چه اتفاقي براي آنها افتاده است. شايد کلاس مي گذارند و شايد هم گوشي شان ترکيده باشد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html